2011. február 12., szombat

Segítség Kérés

Sziasztok!
Nagyon sajnálom, hogy eddig nemigen írogattam, de a másik fiókomban a történetekre jobb ötletek jöttek...
Mostanában nagyon rákaptam egy-két dologra, így csináltam egy pár "könyv borítót", amihez majd kitalálok egy történetet.
Szeretném, ha ti választanátok meg, hogy melyik érdekelne titeket leginkább és azoknak indítok egy saját blogot.
Íme a választási lehetőségek:


1.: ZUHANÁS




















2.: DÉMON KÖNNY
















3.: VÁMPÍROK ISTENNŐJE

















4.: RUNAWAY

















5.: HOLD-HANG



















Remélem tetszenek a borítók és tudtok választani :D:D
A választásotokat, véleményeteket írjátok le kommentben!
A szavazás 2011.02.17. 16:00-ig tart!
Puszi és még 1x bocsi mindenért!

Sziasztok!
=)GoOofy(=

7 megjegyzés:

  1. Nekem legjobban a 4. jön be. =)

    VálaszTörlés
  2. szijja!
    Köszi, hogy "szavaztál" ! :D
    Puszillak!
    =)GoOofy(=
    <3 =)

    VálaszTörlés
  3. Runaway! Ennyi^^
    Én már ismerem a bevezetőt is...Tutinyerő Csajszim! :)
    <3 puszim!

    VálaszTörlés
  4. Ehh...Visszaélsz az "ajándékoddal" :):):)
    gonosz vagy, de azért...Igen, elég jól sikerült a Runaway (de ez titok) :)
    Köszike, hogy szavaztál, Drága!^^
    PuszPá!^^
    <3 :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés